بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
اخبار و حواشی بوندسلیگا
قالب وبلاگ

 

باواریایی ها امیدوار به تمدید قرارداد روبن


وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران- اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن اعتقاد دارد که در ماه های آینده قرارداد آرین روبن وینگر هلندی با بایرن تمدید خواهد شد و وی قرارداد جدیدی را امضا خواهد کرد.

روبن 27 ساله که سابقه حضور در رئال و چلسی را نیز در کارنامه دارد هنوز تا دوسال از مدت قراردادش با باشگاه بایرن باقی مانده است.

هوینس معتقد است که روبن بخشی از آینده بلند مدت باشگاه بایرن محسوب می شود و وی مشتاق است بتواند شرایط جدید و بهتری را در ادامه ایجاد کند.

سران بایرن با اعتماد به نفس بالایی از ادامه همکاری با روبن سخن می گویند و نسبت به امضای قرارداد جدیدی با وی ابراز امیدواری می کنند.

هوینس به اسکای گفت:" روبن این فصل و فصل آینده با ما قرارداد دارد ولی من احساس می کنم که وی قرارداد جدیدی را در ماه های آینده با بایرن امضا خواهد کرد."

هوینس با اشاره به همواره مصدوم بودن روبن ادامه می دهد:" همه ما می دانیم که روبن همیشه یک مصدومیت در پشت خود و یا جای دیگر دارد و تیم پزشکی ما به رهبری دکتر هانس - ویلهلم مولر- ولفهارت از بهترین تیم های پزشکی جهان است و روبن شرایط خوب پزشکی ما را تجربه کرده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:58 ] [ King-Of-Rome ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بایرن مونیخ و آدرس bayernmunchen.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 43411
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1